BAGDY E. (1996) A mentálhigiéné, a humán segítő szakmák és a klinikai pszichológia. Család, gyermek, ifjúság, 4, 22-26.
BÁLINT M. (1987) Hiperaktivitás és iskolai teljesítménykudarcok. Oktatáskutató Intézet, Budapest
CSÁKVÁRI J., SÜVEGESNÉ R. M. (2007) Útmutató a pszichés fejlődés zavaraival küzdő gyermekek, tanulók együttneveléséhez. SuliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógustovábbképzési Kht., Budapest
CSÉPE V. (2000) Az olvasás és írásképesség zavarai. In ILLYÉS S. (szerk) Gyógypedagógiai alapismeretek. 239-278. ELTE BGGYFK, Budapest
CSÉPE V. (2002) A diszlexiakutatás dilemmái. Magyar Pszichológiai Szemle, 57, 3, 465-483.
CSÉPE V. (2007) Az „újrahasznosított” agy: az olvasás fejlődése és zavara. In MÁRKNÉ E. Zs., TÁP Fné Budapest, FÖLDES T. (szerk) Kompetencia-Értékelés-Versenyképesség. XIII. Logopédiai és Pedagógiai Napok Sopron. 27-37. OKM és Szociális Foglalkoztató és Rehabilitációs Kht., Sopron
CSÉPE V. (2008): A különleges oktatást, nevelést és rehabilitációs célú fejlesztést igénylő (SNI) gyermekek ellátásának gyakorlata és a szükséges teendők. In FAZEKAS K., KÖLLŐ J., VARGA J. (szerk) Zöld könyv a magyar közoktatás megújításáért. 139-166. Miniszterelnöki Hivatal, Budapest
GEREBENNÉ VÁRBÍRÓ K. (1995) A tanulási zavar jelenségkörének gyógypedagógiai pszichológiai értelmezése. In ZÁSZKALICZKY P. (szerk) „Önmagában véve senki sem…” Tanulmányok a gyógypedagógiai pszichológia és határtudományainak köréből. 216-242. BGGYTF, Budapest
GEREBENNÉ VÁRBÍRÓ K. (2004) A Frostig-terápia hatása a pszichikus képességek fejlődésére tanulási zavar tüneteit mutató gyermekeknél. Magyar Pszichológiai Szemle, 59, 1, 97-124
HOLT, J., (1991) Iskolai kudarcok. Gondolat, Budapest
F. FÖLDI R. (2004a) Hiperaktivitás és tanulási zavarok. COMENIUS Bt., Pécs
GAÁL É. (2000) A tanulásban akadályozott gyermekek az óvodában és az iskolában. In ILLYÉS S. (szerk) Gyógypedagógiai Alapismeretek. 429-461. ELTE BGGYFK, Budapest
GYARMATHY É. (2007) Diszlexia. Specifikus tanítási zavar. Lélekben Otthon Kiadó, Budapest
LOHMANN, B. (1998) Diszlexiások az iskolában. Akkord Kiadó, Budapest
MÁRKUS A. (2000) A matematikai képességek zavarai. In Illyés S. (szerk) Gyógypedagógiai alapismeretek. 279-309. ELTE Bárczi Gusztá áv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar, Budapest
MÁRKUS A. (2007) Számok, Számolás, Számolászavarok. Pro Die Kiadó, Budapest
SELIKOWITZ, M. (1999) DISZLEXIA és egyéb tanulási nehézségek. Medicina Könyvkiadó Rt.,
SÉRA L., RÉVÉSZ GY., VAJDA D., JÁRAI R. (2010) Vizuális észlelési problémák fejlődési diszlexiásoknál. Pszichológia, 30, 4, 317-333
SMYTHE, I., GYARMATHY É., EVERATT, J. (2002) Olvasási zavarok különböző nyelveken. Egy nyelvközi kutatás elméleti és gyakorlati kérdései. Pszichológia, 22, 4, 387-406.
SZÜCS M. (2003) A hiperkinetikus és részképességzavaros gyermekek iskolai integrációját akadályozó tényezők. Gyógypedagógiai Szemle, 3, 187-199
TÁRNOK Zs., GULYÁS B. (2002) A diszlexia jelensége és lehetséges magyarázatai. Magyar Pszichológiai Szemle, 57, 3, 485-497.
TORDA Á. (szerk)(1990) Szemelvények a tanulási zavarok köréből. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest
TORDA Á. (1992) Korai kutatások az olvasás- írászavar tárgykörében. Ranschburg Pál munkássága. Fejlesztőpedagógia, 1 – 2. szám.
TORDA Á. (2004a) A képességzavar mint különleges ellátási jogosultság a közoktatásban. Magyar Pszichológiai Szemle, 59, 1, 153-164.
VASSNÉ K. E. (2004) Integráció a logopédiában, különös tekintettel a diszlexiásokra. In GORDOSNÉ SZABÓ A. (szerk) Gyógyító pedagógia. 369-383. Medicina Könyvkiadó Rt. Budapest
VELLUTINO, F. R. (1999) Az olvasás egy sajátos zavara, a diszlexia. Fejlesztő Pedagógia, Különszám, 4-12.
What is dyslexia?-Kelli Sandman Hurley
What is dyslexia? Dyslexia explained
Dysgraphic adventage/What is dysgraphia?
Support Students with Dysgrapia
Dysgraphia teaching Strategies Modifications Accommodations
Meet Savannah Trevino-Casias, College Student with Dyscalculia